Hitunen

Hitunen

perjantai 10. tammikuuta 2014

Aika

 Aika kummallista, miten se lipuu ohi, välillä saa siivet ja toisinaan suihkumoottorin. Ja tällaisina iltoina, kun on yksin kotona, aika ottaa ihan toisen asenteen: nyt mennäänkin etanavauhtia. Eikä se yhtään nopeammin kulje, vaikka hoppuilisi. Vaikka kuinka odottaisi rakkainta palaavaksi jo tänään. Näihin hetkiin kuuluvat aina lohduttavat sävelet, läheltä ja kaukaa. Miten viisas Luoja olikaan, kun loi musiikin! Joskus on totta tämäkin: hiljaisuus on kauneinta musiikkia. Nyt kuitenkin säveliä kaukaa. Kitara ja piano soivat kauniisti, kappaleen nimi suomeksi on Rukous.



Rukoukseni tänään nousee hiljaisesta sydämestä:
Isä, anna minulle silmät katsoa edes yhtä ihmistä yhtä rakastavasti kuin Sinä katsot jokaista,
anna minulle korvat kuulla edes yhden ihmisen ääni yhtä tarkasti kuin Sinä kuulet jokaisen,
anna minulle kädet auttaa edes yhtä ihmistä yhtä uskollisesti kuin Sinä autat jokaista apuasi pyytävää,
anna minulle sydän tuntea se, mitä sinä tunsit, kun uhrasit Poikasi meidän ihmisten sijasta.
Jos pyydän liikaa, anna minulle armo ottaa vastaan kiitollisena se, mitä Sinä annat. Amen.

                                            Siunausta ja varjelusta sinun viikonloppuusi!

3 kommenttia:

  1. Niin kaunis ja viisas rukous!!♥

    Iloa tähän viikkoon!

    VastaaPoista
  2. Kiitos, Marikki! Iloa sinunkin viikkoosi. Aurinko paistaa jo päivisin - kevät tulee, ihanaa!

    VastaaPoista
  3. Ensimmäisessä kuvassa taitaa olla aika ja iäisyys. Hyvin, hyvin pieneksi tunnen itseni tuota rukousta lukiessani.

    VastaaPoista